Projek Arbetet

Idag har jag slutfört mitt projektarbete, som har varit att köra in Zäta. Målet var att utföra ett godkännt KBI, så jag och mamma sprang runt och gjorde en bana. Sedan körde jag med pappa som medhjälpare och mamma som dommare.
Hon var lite lat när jag glömde ta med mig en piska, men förövrigt gjorde hon ett bra framträdande. Det slutade med att det blev ett "godkännt" prov med 40poäng av 50. (Endast godkänt för projektarbetet, inte utanför eftersom hon är min mamma)
Sämst är anspänningen då hon vill starta förtidigt, men det kommer med tiden. Japp så nu är det bara skrivarbetet kvar på projektarbetet :)
Ett steg närmare slutbetyg på studenten!

//Marona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0