vecka 14,ny vändning (igen)

jaha när inget går som man tänkt sig och man måste backa tillbaka och börja om från början, det känns tungt..

Problem prio ett är ju balen. balklänningen ska ju krångla när jag inte är hemma och inte har tillgång till allt 24/7. Så kan inte få en annan klänning som är lite större...
(sedan ska det ju givetsvis krångla med att säljaren ska vara så jobbig med att skicka tillbaka den, suck!!!)

Trodde att det bara var nått kilo jag behövde tappa till balen, nu är det ett faktum! Jag måste banta! Kan inte förlora mer på min ekonomi, så nu är alla tankar på träning och mat välkommna i mina tankar.
Som tur har jag min mamma ibland, hon lovade att hjälpa mig med att äta mer rätt denna veckan och så jag håller de, och träna och gå.
Så det kan jag deffenitivt säga att jag gjorde, jobbade lördag till och med tisdag och mamma och pappa red med mig när jag och Hanna sprang en runda på ca 4km (mina egna PT:s hihi ;P) , och som tur är har jag ett fysiskt arbete så stegen plockade på:
Lördag:16 500
Söndag:8 000
Måndag:33 000 (inklusive löpning)
Tisdag: 18 500
Onsdag: 26 500

Sedan åkte jag hem till Patrik för att umgås och fira påsk och lite sånt, lite slappt blev helgen, men hade med mig hunden så jag behövde ju komma ut och gå iaf ;) sedan kan man ju inte hoppa över påsk ägget, men bara på påsk!


Nu när jag är så desperat som jag är ska jag testa viktminsknings pulvret Nutrilett. jag vet vad alla tycker om pulver och vad jag själv tycker och tror på... men jag är desperat och tycker det är värt att testa, och jag ska hålla det i tre veckor trots mitt matsug!! Sedan efter de ska jag hålla hårt på Lchf till balen, och absolut inget fusk, så kanske viktnedgången från pulvret håller...
Behöver bara lida tills balen är över, eller kanske studenten, sedan så får jag se vad jag väljer för livsstil efter det,
Nu "taggar" jag iaf Måndag och mitt pulver!!

/Marona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0