Vecka 15

Första veckan med Nutrilett pulver. Lite, nej väldigt stort mat sug har jag haft. vardagarna gick bra då jag hade Patrik som stöd, men helgen var lite jobbigare, mamma köper ju massa god mat som jag tycker om, speciellt räkor. så tog några stycken för att lugna mitt sug. Sedan Jobbade jag 12 timmar på lördagen, och jag kan ju inte med att säga till chefen att jag går på pulverdiet. så blev en måltid den dagen.
Men nu ska jag sköta mig hyfsat bra nästa vecka, med så bra resultat efter första veckan så är det bara att fortsätta att kämpa på! peppa peppa !!

Resultat:
(mål: vikt 65kg, midjemått under 80cm)
Vikt: 74kg (-4,2)
Midja: 89cm (-6cm)

//Marona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0