jobb när man e sjuk

har haft morgon mjölkningarna i helgen.
Igår, lördags, så vaknade jag vid tre och kunde inte somna om tack vare febern, så vi halv fem satt jag i bilen fullt på klädd och frös, för värmen vill ju aldrig funka. efter mjölket så blev det att ligga i soffan och halvsova resten av dagen.

idag  så blev det åt andra hållet, då hade jag inte kunnat somna på natten istället, så blev inte många timmars sömn då heller.
Jag som verkligen ogillar att köra på vinterväglag, fick verkligen veta det idag. Minusgraderna har hamnat på nollan så allt har börjat smälta, då blir det is på vägarna. Jag och min kära 740 har så dåliga däck, så vi tappade greppet på vägen hela tiden. En tur till jobbet tar vanligen 25min och idag tog det 45min.
Men lyckan vänder.
När jag packat mina väskor satte jag mig i bilen igen, förstår verkligen inte riktigt hur man kan bli så glad av att återse sin pojkvän efter bara några dagar. Men jag kan tydligen bli de :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0