lite svårare

Allt blir ju lite svårare när man inte ska äta allt, och i skolan när dagens måltider innehåller bröd till fikat, någon soppa med grönsaker i till lunch, med bröd, och någon pasta på kvällen. blev ett ägg till frukost sen åkte jag hem när jag ändå inte hade någon lektion imorgon. Så på kvällen köpte jag och Patrik kött med bearnaise guraka och tomat, till kvälls mys doppade vi gurka och morötter i dipp. 
Och lyckades gå 11 000 steg, vilket är bra när jag har som mål att gå över 10 000 steg om dagen. Funderar på att höja det målet om en vecka kanske.

På tal om annat så har löshåret börjat bli riktigt slitet nu :( och den andra delen jag har hade jag tänkt spara till balen. så min önskan är ju att jag får en hög med pengar bara sådär, så jag kan köpa nytt ;)
tänkte ta bort den nästa vecka, så får väl färga håret och gå utan ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0