Mitt och Jag

jag är en tjej på 18år med stort intresse för djur och allt vad naturen har att erbjuda.

jag tränar och utbildar min unghäst, ska även komma igång med min egen hälsa är tanken.
När jag har mer tid ska även min gulliga hund få komma igång med träningen, men det återkommer.

Min häst är en nordsvensk tre åring, Zäta. Jag köpte henne som föl, så vi har växt tillsammans hon och jag. Just nu håller vi håller på med inkörning och inridning mm. en riktig pärla är vad hon är!

Hunden är av rasen border collie på fyra år, som ständigt förgyller mina dagar. tränad och tävlad i vallning, av min mor och en vännina till henne. ska själv förstå mig på detta senare


Tindra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0