öppnat ögonen för tömkörning

Har som det står verkligen öppnat ögonen för tömkörningen nu efter igår, när det gick så bra.
Så idag fick det bli ännu en tur med selen och mig gåendes bakom, fick även med mig Hanna som sällskap idag. Blev den korta rundan på 2km, över träbron. Mest för att se hur hon reagerade idag, och om hon var lika duktig på allt idag som igår. Och mot min förväntan, var hon lika duktig idag, halter, backa och träbron. Dock stötte vi på en lastbil, hon är ganska rädd för dem så hon hoppade till för den, men lika duktig igen när den var borta.
Sånna här dagar gör att man klarar av dom sämre dagarna, hon gör mig så lycklig! Älskade Zäta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0