promenad med hundarna

Igår kom jag hem ganska tidigt, så för att få ihop mina 10 000 steg, tog jag en promenad med dessa tre söta hundar, o valpen fick stanna hemma. alla behöver ju lite egentid med matte ibland.
den blev på ca 6km, på en timme i slasket.


Viska, Tindra & Jack

Senare på kvällen kom finbesök, Alice har kommit hem igen efter för många veckor på sin skola. blev trevligt snack på kvällen innan vi somnade i varsin del av soffan :)


 Även idag tog jag med mig Tindra & Viska på promenad, Jack fick vara med husse och Luffs med matte. märks så tydligt på flickorna hur de blir annourlunda när det bara är dom två, så glada och fulla av liv men håller ändå koll på lillmatte. Blev dock bara en promenad på 5km idag, också på en timme, är ju så jobbigt att gå i tjällossningen.
Fuskat  idag med :( har ätit lördagsgodis och glass, men ibland måste man ju få unna sig något... Men ska verkligen försöka hålla dieten så gott jag kan, men kan ju inte sluta leva utan måste ju anpassa mig till andras liv oxå. Förr kunde jag äta godis varje dag, det ska jag absolut inte göra igen, nu blir det lördagsgodis som max!
imorgon bitti taggas jobb, mjölka två pass. Men pengar sitter aldrig fel!


//Marona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0