träna på allvar

Igår startade jag min träning. det blev en ganska lång skidtur med min pappa och två vänner till familjen.
Kände mig helnöjd med tillvaron, har inte åkt långskidor på över två år. Så när jag fick på mig mina gamla pjäxor och skidor flöt allt på som vanligt. visst ramlade jag några gånger, men det är de ju värt.
vi åkte på några åkrar och en tur in i skogen, och med solen högst upp på himlen stannade vi nog ute i kanske 2 timmar. När det känns i ben och armar, så vet man att man gjort något bra i alla fall. Så det var nog en lagom start för en som är så otränad som jag är, konditionen är i botten och man ser inte en muskel, men nu gäller det att få fart på livets alla hörn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0