kört med vagnen

Nu är vagnen färdig målad, så då blev det en tur med den. Har ju inte ryggat mer än en gång med den, och inte tränat halter i backar heller. Så idag satte jag henne på prov så hon fick visa vad hon lärt sig och om hon kan det. Så spände för henne och hon stod still tills jag satt mig på vagnen och gav kommando att gå. Sedan plockade jag upp Hanna vid skolan så jag fick sällskap på min lilla tur. Vi gjorde halter i uppförs- och utförsbackar, vilket gick jätte bra! Sedan ryggade vi någon meter och det gjorde hon bra med, med ett steg i taget. Blir så glad när det verkligen funkar på min otåliga, lilla häst :)
Nu ska detta bara prövas med ett prov, KBI, sen är projektarbetet färdigt.

/Marona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0