Vecka 9

Första veckan med ny diet och ny mer träning.
kändes bra, lite fusk med bröd och pommes blev det ju. men de e bara att försöka att motstå efter bästa förmåga. Har ju fina vänner som "sympati- bantar" med mig, de äter hyfstat som jag när vi äter tillsammans och är lika peppade som jag att träna. Så träningen, den har verkligen kommit igång. Kommit ut och gått varje dag, till och med sprang en gång (väldigt dåligt resultat av mig i och för sig, men dom taggar ju mig att vilja träna mer). Har även infört daglig träning så jag kommer närmare mitt mål, förhoppningsvis.
Helgen blev dock en Fusk helg, saknaden av glass, chips, godis och pizza blev förstor, så gottade mig hela hälgen. tänkte de e bara ta allt på en gång så straffar de bara sig en gång för de gjorde de. Magen blev hårt och sammarbetade inte alls, när jag tagit bort brödet och mått så bra, sedan sån bomb med "onyttig mat". Men de kändes ändå bra att må dåligt av de, för då fuskar jag kanske mindre?

Veckans träning/dag
10 Situps
10 Rygglyft
5 Armhävningar på knä
10sek Planka
10sek 90 grader mot väggen

gå 10 000 steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0